ח"כ סעדה: "במקום שיח, אנחנו שומעים תבהלה וכאוס"

אייל ראובן 1 Comment on ח"כ סעדה: "במקום שיח, אנחנו שומעים תבהלה וכאוס"

ח"כ משה סעדה במהדורת הבוקר: "בד בבד עם הקריאה לשיח אנחנו לא עוצרים לרגע. אמרנו שעד האביב נביא את בשורת הרפורמה. ברגע ששופטים יבחרו אחרת זה ישנה את הפסיקות שלהם"

צילום: יונתן סינדל/פלאש90
7:43
30.04.24
איתי גדסי No Comments on ניצלנו מחורבן: המסר של מרן הגר"י יוסף וההצעה לישיבות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ משה סעדה (הליכוד), שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון) והתייחס למחאה נגד הרפורמה המשפטית: "במקום שיח, אנחנו שומעים תבהלה וכאוס. אם זה השיח – אנחנו הולכים עד הסוף עם המצפן הערכי שלנו. לצערי אני לא רואה רצון אמיתי להידברות".

לדבריו "כולם יודעים שהמערכת הזאת צריכה תיקון, שיש עינוי דין, ענישה מקלה, לא רואים נפגעי עבירה, סגירת דלת בית המשפט בפני ציבורים. אין על זה מחלוקת. אבל הם בפוזיציה".

סעדה הבהיר: "בד בבד עם הקריאה לשיח אנחנו לא עוצרים לרגע. אמרנו שעד האביב נביא את בשורת הרפורמה. ברגע ששופטים יבחרו אחרת זה ישנה את הפסיקות שלהם; אנחנו לא חוששים מהם. ירצו לשוחח – נעשה את זה. אם לא – נמשיך".

עוד אמר: "אלה אותם סוכני כאוס אז והיום. אולמרט הורשע בשוחד, אלשיך שיבש חקירות. אלו ראשי המחנה הזה וזה מלמד הכל. זו פוזיציה פוליטית".

על המחלקה לחקירות שוטרים והצעת החוק שלו בנושא: "עד עכשיו היו שם שיקולים פוליטיים מאוד משמעותיים. כשלי היה מידע על מסוים על מעשה פלילי של ניצב – פרקליט המדינה מנע ממני לחקור. נוצר מצב שהפרקליטות נותנת חיסיון למשטרה והמשטרה לפרקליטות ולכן אני מציע להוציא את מח"ש מהפרקליטות. היא גם לא תהיה כפופה לדרג פוליטי ומנהל מח"ש יהיה בלתי תלוי לחלוטין".

על הדיון בוועדת החוקה: "חברי האופוזיציה נהנים לשמוע את קריאות ההסתה בוועדה. עד מתי נשף המסכות הזה? מבחינתם אלה דיוני סרק חסרי תוכן".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    שד' י צ ל י ח ד ר כ ם ומעל לכל— ושתגיע ישועה ב ר ח מ י ם